Translate

niedziela, 21 października 2012

Fairy's lantern

Tak mnie naszło na taki oto wisiorek w kształcie malutkiej latarenki:) Środek skrywa kroplę kamienia księżycowego tlącego się niebieskim światłem. Klimatyczny,"wróżkowy" wisiorek:). Powstał w połączeniu techniki AC i lutowania. Na sam pomysł wpadłam już daaawno temu, jednak odkładałam jego realizację z różnych powodów z lenistwem włącznie;) Rzadko jestem zadowolona ze swoich projektów..ale z tego jestem:D 








Tu propozycja dla Panów:) Wisiorek w kształcie motoru wykonany na zamówienie.






2 komentarze:

  1. O tak wisiorek bardzo wróżkowy, moon stone dodaje mu iście magicznej mocy :D sam w sobie jest taki uroczy, i taki "kruchy" - zakochałam się w nim , tym bardziej ze opalizujące kamienie uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Początkowo miał być cytryn i tak szukałam, szukałam aż w końcu pomysł odłożyłam na potem;) Wczoraj z rana jednak w końcu się zebrałam i zaczęłam robić ten wisior, ale w trakcie mnie olśniło, że przecież nie mam kamienia;) Przeszukawszy wszystkie szuflady, gdzieś razem z innymi kamieniami luzem zamigotała ta kropelka:) No! I tak oto chyba nawet lepiej z kamieniem księżycowym niż z cytrynem. Jest faktycznie bardziej magiczny i bajkowy. Takie prace lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń